Del 2

Okej då fortsätter vi från att jag skämdes för att dansa så intimt med honom. 

 Jag nöp min kusin som va bredvid mig och dansade med ett annat offer, så jag och hon började dansa tillsammans, då gick han för att sätta sig vid vårt bordet. Efter tio minuter gick vi hela gänget och skulle sätta oss där. Jag va  tvungen att fixa mina skor först så jag råkade lägga min hand på hans axel och då känner jag att någon pussar min hand. Jag rös i hela kroppen och kände en kall luft genom min kropp. Jag tror att det  där är känslan av kåthet? or am i wrong. (känner fortfarande den känslan nu när jag skriver haha skit otäckt).


Vi gick upp och dansa igen så jag tänkte okej jag borde glömma bort det som hänt, för det kommer inte hända något nu. Vi börjar dansa, jag leker modig och närmar honom och gissa vad han gör då, jo han lägger sina hander bakom mitt huvud och kysser mig. Vi båda kollar på varandra och väntar på en reaktion, vad gör vi? jo vi fortsatte att kyssas men sen skämdes vi hahah.
Sen kommer min kompis och kusin och avbryter oss , jag fick panik såg dom mig eller inte,? för jag ville vara en bra förebild för min kusin, men de märkte inget men såg att jag log på ett konstigt sätt haha patetisk. Dom berättade om deras händelse och jag va så glad för deras skull. Jag gick tillbaka till bordet och där satt han, jag la mina händer för hans ögon och ba Guess who? då tog han på min ena kind och sänkte mitt huvud för att nå hans läppar. Vi kysstes sakta och kärleksfullt.  Jag glömmer aldrig den dagen. '
Sen kommer hans kompis och tar oss på bar gärning. och börjar AS Garva han ba YOU? and YOU how is that possible..



Tänk att jag uppskattar något så litet för det fick mig att känna mig speciell. trots att jag gav honom ryggen så fortsatte han att kämpa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0