You wanna do something about your weight?

Hallå, jag vill berätta för er att har ni komplex angående kroppen så har jag en jätte bra diet som funkar, man går ner i vikt utan att känna hunger eller jo kanske dag 3 eller 4. Men sen vänjer sig magen. Jag vet inte om jag borde skriva sånt i bloggen för man ska inte uppmuntra folk att banta eller sådär. Men jag har komplex angående min kropp och då tycker jag inte att man ska må dåligt. Utan göra något åt saken.

Om ni vill så kan vi ta dag för dag så hjälper jag er så som ni hjälper mig. Jag behöver självklart också motivation så vi peppar varandra .. vad säger ni vill ni att jag skriver om sånt?




Vi strävar efter normal vikt inga undernärder tack!..

man ska alltid väga 10 kg mindre än sin längd. Så är man 1.65m så ska man väga 55 kg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0