Gå ner i vikt, Dag 2

Förbered matlådan inför imorgon. Va alltid i god tid och skjut inte upp saker



Kl 08.00 Frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit (får ej bytas mot te)

kl 12.00 Lunch: 10 skivor skinka, 3 dl yoghurt naturell

kl 17.00 Middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron


 Övningar Som du ska göra precis när du vaknar, och innan du sover:

50situps
20 armhävningar
20grodhopp
100 upphopp (särar på benen och sedan stänger, samtidigt som man klappar händerna ovanför huvudet.


Idag ska ni Promenera och springa samtidigt i intervall. jag brukar räkna lyktstolparna, jag springer förbi 10 st sedan promenerar jag förbi 5, och återigen springer jag förbi 10 st lyktstolpar och sedan promenerar jag snabbt 5 st. Det ska ni göra i en timme.




Förresten hur kändes första dagen var det jobbigt eller vad tycker ni? alltid kul och höra åsikter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0