Min bästa sommar 2009,,, spännande, farlig och äventyrlig

Anledning till att jag skrev inlägget tidigare var för att jag funderade på en sak jag sa till min vän tidigare. Jag hade berättat att den första killen jag hånglade med såg förjävlig ut, och nu känns det som att jag inte var rättvis nog och gav inte honom credite för den underbara sommaren han gav mig.

 Av alla killar jag har varit tillsammans med under en sommar (alltså inte ett förhållande utan mer som en sommar flört) så har han varit den bästa och gett mig världens bästa sommar. Trots att han var äldre än mig och hade inte tillräckligt mycket med tänder haha. men han var så underbar och varje sekund med honom var spännande och farlig. 


 Ni anar inte hur många gånger jag blev tagen men svor vid att jag och han inte hade något emellan oss. Jag hoppas att jag skaffar en kille som jag vågar vara lika avslappnad som jag va med han. Synd att vi inte har kontakt längre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0