Mitt tips för er som vill bryta isen med en kille

Jag längtar tills jag slutar jobbet, för senare ska jag gå och träffa några vänner för en fika och snacka en massa strunt, förhoppningsvis lite politik också, jag vill leka kunnig nu när jag ändå har insatt mig i det. Hoppas bara att det finns snygga killar på plats som man kan ragga på samtidigt.


Juste har ni några raggningsrepliker? hahah jag har några stycken som är fett bra :P


 

bästa raggningreplik

vet ni vad jag tänker på, man undrar vad folk brukar använda för raggningreplik och man har juh hört det mesta flera gånger.

Klassikerna:

  • Dina ögon är så vackra,

  • Vilket vackert leende

  • Din pappa måste ha varit urmakare för du är klockren.

  • Du måste ha ramlat från himlen för du ser ut som en ängel

  • Du måste vara trött för du har sprungit i mina tankar hela dagen

  • Om jag slår upp ordet vacker i ordlistan dyker din bild upp.

  • känner ni igen några av dessa dåliga raggningsreplik som har blivit uttjatade att man inte längre tar åt sig.


    Här har ni de nya raggningsreplik som funkar bäst:

  • din pappa måste ha varit syrian för din näsa är jävligt stor

  • Hej ( med en cool blick och mjuk röst) du har persilja mellan tänderna.
  • Grrrrrr jag vill bita dig

Kvällen kommerr sluta som i bilden, Så testa det nån gång. Nii har inget att förlora :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0