Första gången som jag kände mig kåt..

Det fanns en kille som jag kollade på lite då och då när jag låg och solade på sol stolen, men gjorde självklart inget, utan i played cool :P Därefter la jag märke till att där de sitter finns det tre lediga solstolar vilket var helt perfekt för vi va också tre tjejer. Men hur skulle jag gå dit och sätta mig där utan att verka desperat eller något liknande. Då kommer morsan fram till mig och säger, Kan jag få din sol stol så kan ni sätta er där vid den sidan. Jag blev chockad för där fick jag min anledning haha.


Så vi satte oss bredvid dem, jag vet inte riktigt hur vi började prata med det var något liknande som att parasollen skymde min sol och då tog han bort den, jag sa tack och frågade vart de kom ifrån. Vår raggningsreplik. Hey where are you from? :P haha bästa. iallafall vi pratade i flera timmar sen frågade han mig om jag ville gå på en beach party. Morsan förbjöd oss men tillslut så fick vi.

 
Jag hade totalt glömt bort att jag skulle ragga på honom, så nu var jag helt fokuserad på mina älskade biffiga killar. men sen började jag och han dansa med varandra. Jag ville bara vara trevlig med honom för att han tog ansvaret för att ta hand om oss när vi festar, medan jag och min kompis va som galningar, vi ville dansa med allt och alla. Han var den sista jag tänkte på.


Bara för att jag inte visade mycket intresse så verkade det som att jag fick honom att vilja ha mig mer. Så ja vi dansade lite vänskapligt dans med varandra, Men sen tog han mig mot honom och höll mig hårt som om vi va fastklistrade och dansade. Jag skämdes (för jag såg honom som en vän nu) , vad hände sen?


Fortsättning följer imorgon bitti.. Eller vill ni höra fortsättningen nu så vill jag veta såklart hihi kommentarfältet.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0