Work out

Okej, kolla på måndag ska vi alla börja på ett träningspass. Ni ska följa mitt schema, om ni börjar märka en förändring lova att ni tänker berätta det för mig.

Vi börjar redan nu med att planera.

Har ni ett mål? tex jag vill gå ner 10kg fram till jul , 13 december ( ni kan välja ett eget datum)

sen därefter, packa ett par jumpa dojjer, jumpa byxa och t-shirt, Viktigast en vattenflaska. Ha den väskan packad varje dag. 

Kom ihåg att ni måste göra tid för 2 timmars träning varje dag , om ni känner att ni inte hinner då kan ni ta en timmes träning. 

Gör en schema där det står vilka tider du ska äta , kom ihåg att i mitt schema så kommer ni endast äta 3 gånger om dagen- Jag brukar äta 6 gånger om dagen för att överleva haha. men nej nu gäller det.




PS, ta fram en bild på en kropp som du vill ha, antinge din tidigare kropp eller någons som motivation. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0